niedziela, 27 kwietnia 2014

Dzień 92

Dzisiaj odpoczywam, brak siły na jaką kolwiek aktywność :( wczorajszy wieczór kawalerski sponiewierał mnie bardziej niż jakikolwiek zestaw Freeletics :P dawno nie miałem okazji by wlać w siebie tak olbrzymiej dawki alkoholu (przynajmniej taka mi się wydawała wczoraj).

Muszę jednak stwierdzić, że 10 miesięcy diety, 8 miesięcy ćwiczeń znacznie wpłynęło na moje możliwości przyjmowania alkoholu. Z jednej strony mnie to martwi ale z drugiej wole żeby to było w tą stronę :)

Trzeba się będzie nauczyć od nowa swojego organizmu :)

4 komentarze:

  1. Czyli to nie tylko ja mam takie objawy że jak długo przez jakiś okres nie piję i nagle zdarzy się jakieś święto to na 2 dzień do południa jakiś niewyrażny jestem i wogóle ruchu we mnie nie ma. Jeśli doda się do tego dietę i ćwiczenia to wychodzi na to że organizm nie przyswaja alkoholu po takim trybie życia. To sa plusy bo zyskuje się siłę i zdrowie a minusy są takie że można narazic się na ostracyzm społeczny szczególnie w Polsce gdzie jest tak powszechna rozpowszechniona kultura picia z byle powodu. Jednak czasami warto coś poświęcić żeby zyskać co innego nie wszystko możemy mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nawet nie chodzi o drugi dzień :) bo ja tam rzadko kiedy narzekałem :p ale dawna, którą wcześniej mogłem przyjąć bez jakiegokolwiek problemu teraz jest "zabójcza".

      Pamiętaj ludzie zawsze będą "ciągnąć" Cię w dół a w momencie kiedy Tobie uda się osiągnąć swój cel będą się zastanawiać kiedy udało Ci się to osiągnąć. Tak to już w życiu bywa :) trzeba trzymać się wyznaczonej drogi i realizować swoje cele bez względu co ludzie powiedzą :) trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Z jakiej książki to powiedzenie heh Gdzie masz te blogi osób które ćwiczą od zera freeletics chciałbym sobie poczytac ich historie

      Usuń
    3. Już nie pamiętam, kto to powiedział. Brian Tracy, Kevin Hogan, może ktoś inny :) ale sprawdza się w życiu :) blogi znajdziesz w rozwijanym menu na górze strony. Lub po prawej stronie są odnośniki do blogów, które zostały ostatnio uaktualnione.

      Usuń