poniedziałek, 9 września 2013

Free Plan Day 1 - "ROZGRZEWKA"

Dieta na dziś:

Śniadanie: domowy hamburger
Przekąska: mozzarella z pomidorem
Obiad: aromatyczna cukinia z ryżem brązowym
Przekąska: kolba kukurydzy
Kolacja: ryba w warzywach

Porcje są dostosowane do indywidualnych potrzeb mojego organizmu ogólnie jest to ok 2100 kcal na dzień.

Trening: APHRODITE
Czas: 52:13

Samopoczucie przed treningiem: Od samego rana w pracy dużo rzeczy do wykonania,  brak czasu,  od wizyty do wizyty jedyny czas na motywacje w samochodzie. Psychicznie jak najbardziej przygotowany,  zobaczymy jak to wygląda fizycznie. 

Samopoczucie podczas treningu: psychicznie silna motywacja,  fizycznie po pierwszej serii było ok problem pojawił się po 2 serii,  po 3 osiągnął szczyt demotywacji ale został przezwyciężony przez psychiczna wolę walki i wolę zrealizowania celu, który był już tak nie daleko.

Samopoczucie po treningu: Psychicznie euforia,  fizycznie trochę gorzej ale szybko dochodzę do siebie, pierwsze kilka treningów będzie ciężkie ze względu na moja waga...

Podsumowując "pierwszy" dzień z pełnym treningiem freeletics jestem fizycznie wyczerpany ale już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia by móc dalej kontynuować trening.
Niestety czas nie najlepszy, wręcz powiedziałbym, że bardzo kiepski ale niestety przez ostatnie kilka lat się zapuściłem i jeszcze do tego nadciśnienie nie pozwalają na bardzo szybką realizację treningu.

2 komentarze:

  1. 51:13 = Moja pierwsza Afrodyta!!! Najgorsze ,że boję się jutrzejszej ;[ mam nadziej ,że podołam. Jest to moje pierwsze zderzenie z jakimkolwiek rodzajem ćwiczeń od czasów kiedy nie gram w piłkę tj. od 2011 roku. 106 kg 190 cm LECIMY DALEJ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuk, żebyś wytrwał. Długa przerwa, pewnie jutro będą zakwasy :) rok temu jak zaczynałem to było masakrycznie :) ale jeżeli ja dałem radę (na początku było 115kg 174cm) to Ty napewno dasz radę!

      Usuń