piątek, 14 lutego 2014

Dzień 20

Kolejny dzień nie mam motywacji do ćwiczeń :( niestety ale cały tydzień mam do bani :( jeszcze w weekend idę do szkoły :( eh masakra....

No ale cóż! Ile można narzekać i się mazać? Trzeba się zabrać do ćwiczeń. Postanowiłem jednak ten tydzień potraktować raczej ulgowo i nie będę w stanie zrealizować wszystkiego co miałem zaplanowane ale wydaje mi się, że i tak dużo ćwiczeń wykonuje więc wielkiej straty nie będzie. Odrobię w przyszłym :)

Artemis - zestaw, który budzi we mnie mieszane uczucia. Jeszcze przy takiej motywacji jaką mam pozostawia on wiele do życzenia :( po pierwszej serii burpee był już tak wykończony, że myślałem by się poddać :( pullups kiepsko ale z * i z tego można być zadowolonym :) myślałem, że mi ręce odpadną ale o dziwo przy pushups nie było tragedii - 3 x 30 + 10 powtórzeń i ani się nie obejrzałem a już robiłem 150 squat. Na koniec jeszcze seria burpee, która wyglądała tragicznie :( obstawiałem czas w granicach 20 minut ale niestety brak motywacji, zmęczenie organizmu spowodowało, że 50 burpee  zrobiłem w 6 minut i wynik gorszy od PB choć trzeba przyznać, że po raz pierwszy Artemis z * :)

Zestaw: Artemis - 21:35*

4 komentarze:

  1. No to Ci powiem, że mega zajebisty wynik!!
    Wyprzedziłeś mnie o 4 minuty i nie wiem jak tego dokonałeś :P
    Po Twoim wpisie chciałem dziś wykonać ten zestaw, ale wysiadłem po 60tej pompce i robiłem już tylko różne ćwiczenia na drążku na brzuch, ramiona itp.
    Nie jest jednak tak źle z Twoją motywacją, skoro osiągnąłeś taki wynik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał, z moja motywacją jest źle ale jak już zacznę to staram się lecieć z tematem :p szczerze sam nie wiem jak tego dokonałem. Podejrzewam, że to była kwestia tego, że chciałem jak najszybciej skończyć :)

      Pamiętaj, że Twoje wyniki są jeszcze dużo lepsze niż moje :) ale mam nadzieję, że takimi drobnostkami będę Cię przeganiał i tym samym motywował Cię do jeszcze lepszych wyników :)

      Później koło się nakręci i będzie dobrze :) mam przynajmniej taką nadzieję...

      Usuń
  2. Jestem rozwalony tym czasem Artemis w 21 minut z hakiem. To jest niewiarygodne :) Wczoraj mi Artemis wyszedł w 26 minut. Super. Trzymasz niezłą formę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma może i jest ale podejrzewam, ba jestem przekonany, że stać mnie na lepszy czas :p Was pewnie też!!

      Usuń