poniedziałek, 10 marca 2014

Dzień 44

Zaplanowana na dziś była Dione i Venus i generalnie cały dzień się nastawiałem, że wykonam oba te zestawy :) ale jak przyszło co to czego to już nie było tak łatwo się zmotywować i zabrać za Dione :p

Postanowiłem poszperać w aplikacji i zobaczyć jakiego ćwiczenia jeszcze nie zrobiłem :) padło na Gaie ale niestety nie byłem w stanie zrobić standupów. Zacząłem szukać dalej i padło na Kronosa :) generalnie zestaw nie wyglądał źle :)

Zaczynając od 100 pompek myślałem, że będzie całkiem nieźle ale już przy 200 brzuszkach zostałem sprowadzony na ziemie i wiedziałem, że ten zestaw będzie równie wymagający jak wcześniejsze :) no cóż przysiady były całkiem przyjemne, ilość powtórzeń nie przeraziła mnie ponieważ tyle robię w maxach :) pózniej 200 leg lever i znowu się okazało się jeszcze wiele nauki mnie czeka.... Jak stałem pod drążkiem to przez głowę przeszła mi myśl aby odpuścić, że nie dam rady bo ręce miałem jak z waty :( jakoś się udało, strasznie wolno ale wyszło z * z czego jestem mega zadowolony. Najwięcej czasu zeszło mi przy Situp i pullup, reszta w miarę.

Gdy zbierałam się siły doszedłem do wniosku, że mogę zrobić coś jeszcze i padło na Metisa. Po pierwszej serii uświadomiłem sobie, że to nie był zbyt dobry pomysł. Wszystkie mięśnie miałem jakby z waty, prawie wcale ich nie czułem. Jakoś jednak się udało ukończyć prze 6 minutami :) wynik nawet nawet jak na wysiłek przy Kronosie :)

Na koniec postanowiłem dobić swoje uda i zrobiłem split lunge :) całkiem niezłe tym bardziej, że udało mi się ustanowić nowe PB :)

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Kronos - 32:24*
Zestaw: Metis - 05:50*
Zestaw: SplitLunge Max - 190* /300sek.

6 komentarzy:

  1. Mateusz, idziesz ostro po bandzie :)) Ponownie trzy zestawy, mnie rozwalił dzisiaj sam Zeus ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do formy :p zobaczymy jak długo wytrzymam :)

      Usuń
  2. Mateusz ja dopiero zaczynam FL (pierwszy tydzień) Afrodyte robię. Nastepny tydzień mam ćwiczyc tylko MAX-y? (pompki i przysiady-max) Tj. te 5 tyg free

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, gratuluję decyzji :)
      Jeżeli chodzi o darmowy plan to w menu freeletics są wszystkie linki do darmowych tygodni :) a jeżeli chodzi Ci konkretnie o drugi tydzień to wygląda on tak:

      Week 2 (http://eepurl.com/wTlGn)
      1 - Aphrodite
      2 - Pushups MAX & Squat Max
      3 - Aphrodite
      4 - Pushups MAX & Squat Max

      Cztery dni treningowe mieszane Aphrodite z maxami.

      Jakby coś bylo nie jasne to pisz śmiało.

      Poniżej masz linki do wszystkich tygodni:

      Week 1 (http://eepurl.com/wTehL)
      Week 2 (http://eepurl.com/wTlGn)
      Week 3 (http://eepurl.com/wTlSj)
      Week 4 (http://eepurl.com/wTkMj)
      Week 5 (http://eepurl.com/wTn8f)

      Usuń
  3. Super. Dziękuje za odpowiedź. Tak będę robił. Aphrodite w pierwszym dniu miałem 52min. Po czterech dniach zrobiłem 39 min i raczej przy tym czasie zostanę. Wydaje mi się, ze robienie szybciej jest w pewnym sensie oszukiwaniem siebie (nie zrobi się dokładnie każdego ćwiczenia). Będę się raczej starał wykonywać wszystko dokładnie, a nie żeby pobić PB. Chociaż może się to zmieni w późniejszym czasie ;) Pozdrawiam. Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas sie zmieni napewno :) rób dokładnie, nie zwracaj uwagi na czas. On sam zacznie się zmniejszać. Ja używam po 5-10 sekund i się ciesze. Wiem, że jeszcze dużo przedemna i napewno nie zrobię tego w ciągu dnia czy tygodnia. Rób dokładnie! Moim zdaniem to jest najważniejsze :)

      Usuń