sobota, 22 marca 2014

Dzień 56 - Podsumowanie Tydzień 8

Dzień bardziej leniwy :( jakoś nie mam siły specjalnie na wykonywanie jakichkolwiek ćwiczeń :( masakra :( głowa boli cały dzień i taki dziwnie śnięty się czuje :( ale cóż zrobić, wczoraj zbytnio nie poszalałem więc wypadałoby dziś zrobić kilka zestawów :) tym bardziej, że tydzień mogę zaliczyć do mega udanych więc szkoda byb było to zmarnować.

Na początek Pushups. Trochę dziwnie się czułem, jakby moja głowa miała eksplofować :( dziwne uczucie :( ale jakoś wytrzymałem te 100 sekund. Później Leg Lever, dawno nie robiłem :p może będzie jakąś dobra ilość powtórzeń. W dalszym ciągu ciśnienie daje się we znaki :( najdziwniejsze jest to, że po tym zestawie ból głowy ustąpił :) mogłem zrobić kolejny zestaw i padło na Split Lunge Max, nawet dobrze się czułem wykonując to ćwiczenie aczkolwiek daleko było do idealnej formy :( na koniec postanowiłem zrobić jeszcze Squat Max i Jackknifes Max :) Wyniki w obu zestawach są bardzo zadowalające :)

Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Pushup Max - 52* /100sek
Zestaw: Leg Lever Max - 170* /300sek
Zestaw: Split Lunge Max - 236* /300sek
Zestaw: Squat MAX - 334* /300sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 67* /100sek

Waga: 102 Kg

Zdjęcia:




2 komentarze:

  1. Ciśnienie? jakieś problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadciśnienie tętnicze. Lecze się. Pierwszy raz miałem takie bóle przy ćwiczeniach więc raczej obstawiam, że to wina pogody :p

      Usuń