poniedziałek, 14 lipca 2014

Dzień 65 (310)

Plan na dzisiaj:

14.07.2014 - 3 km + Dione + Extreme Circuit

Zważając na fskt, że ostatnie dwa dni upłynęły bez wzmożonej aktywności fizycznej mam dziś problem by zebrać się do ćwiczeń :( rano miałem straszny problem by iść pobiegać... Przez finał położyłem się dosyć późno spać a rano trzeba wstać :(

Po obiedzie postanowiłem się zebrać w sobie i wykonać zaplanowany trening, pojechałem na orlika i zacząłem biegać. Dziś była masakra. Ze względu na temperaturę czułem się strasznie wyczerpany. Przebiegłem 6km,które były strasznie wymęczone. Kilka razy myślałem nawet o tym by przestać i wracać do domu :( jakaś masakra :( nie chciało mi się, dlatego tym bardziej jestem zadowolony z dzisiejszego wyniku :)


Po powrocie do domu zabrałem się za Dione. Ciężki trening a wykonanie go przy 27.7°C potęguje jego stopień trudności :( najgorzej było przy Leg Lever i Situp :(

Zestaw: Dione - 28:36*

Na koniec tego "cudownego" dnia została jeszcze przygoda z Focus T25 i Extreme Circuit. Niby łatwy trening ale potrafi dać w kość. Po każdych 4 minutach była minutą tzw burnout'u, która dobijała mniebza każdym razem :(

Dzień można uznać za bardzo udany ze względu na ilość dzisiejszej aktywności i z tego jestem bardzo zadowolony.

0 komentarze:

Prześlij komentarz