niedziela, 31 sierpnia 2014

Dzień 358 - Plan Tydzień 52

Od jutra rozpoczynam nowy plan. Trzy tygodnie przerwy i znowu zastanawiam się co to będzie.

Od początku. We wtorek wykupiłem nowego coacha. Co wybrałem? Ogólnie cardio & Strenght ale teraz z tygodnia na tydzień można zmienić to na czym chcemy się skupiać :)

Na początek podajemy podstawowe dane takie jak wiek, wzrost, waga - żadnej filozofii :)


Następnie musimy określić poziom naszej dotychczasowej aktywności, jak często, od kiedy i jaki sport uprawiamy. Moim zdaniem jest to w zupełności wystarczający parametr chodź możliwość wyboru od jakiego czasu ćwiczymy mogłaby być bardziej rozbudowana. 


Następnie pojawia się zupełna nowość we Freeletics - Fit Test. Na podstawie wyników wykonanych zestawów zostanie określony nasz poziom i etap na jakim się znajdujemy. Zastanawia mnie to trochę czy jest to jedyny wyznacznik ale o tym za chwilę. 


Pushup MAX i Squat Max? Niby nic ale jednak coach chyba bierze pod uwagę to, że od trzech tygodni nic nie robiłem bo po zakończonym Fit Teście mógłbym uznać że wykonałem kolejny dzień ćwiczeń :p


Po wykonanym teście zostajemy poproszeni o określenie liczy dni treningowych i na czym w danym tygodniu chcemy się skupić. 




Na samym końcu zostaje podany nam plan na najbliższy tydzień. 



Po aktualizacji mam prawie 700 różnych modyfikacji zestawów. W tej chwili coach decyduje czy jesteśmy w stanie wykonać całe Ćwiczenie czy tylko kilka serii ale w cięższej wersji. 

Bardzo jestem ciekaw jak w tej chwili będzie się ćwiczyło :) mam nadzieję, że moja motywacja bardzo szybko wrócić na "właściwe" tory i będzie bardzo przyjemnie :) 



0 komentarze:

Prześlij komentarz