niedziela, 16 lutego 2014

Dzień 22

Dziś niedziela :) dzień przerwy :) i jak to miało do tej pory miejsce, dzień w którym umieszczałem plan na kolejny tydzień. Dziś postanowiłem to zmienić. Jako, że w poprzednim tygodniu nie trzymałem się planu postanowiłem go nie umieszczać. Nie ma to sensu z dwóch powodów, po 1 - plan nie jest ułożony przez freeletics więc mogłem popełnić jakieś błędy dlatego nie chciałbym aby ktoś zrobił sobie krzywdę przeze mnie a po 2, nie będę czuł psychicznej presji by zrealizować plan. Nie oznacza to jednak, że nie będę stosował żadnego planu. Będę się trzymał tego co sobie wymyśliłem ale w sposób racjonalny,  po trzech tygodniach uważam, że poszedłem do zadania zbyt ambitnie i bardzo lekko myślenie, nie jest to moment, w którym jestem gotowy na tak intensywny wysiłek, JESZCZE!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz