sobota, 8 marca 2014

Dzień 42 - Podsumowanie Tydzień 6

Dziś już muszę zrobić jakiś zestaw. Zastanawiam się cały czas co to ma być :)  wybieram między aphrodite, Zeusem, Dione lub kilkoma maxami. Poczekam do wieczora i zobaczymy.

Przyszła pora ćwiczeń i postanowiłem zrobić Kentaurosa :) tak właśnie ten zestaw :) z tymi fajnymi burpee frog :)

Na początku było nawet przyjemnie :) po pierwszej serii uświadomiłem sobie, że zostało mi ich jeszcze 5 :( masakra bo po drugiej czułem się trochę źle. Burpee frog dają nieźle w kość :( jest to chyba najgorsze ćwiczenie jakie było do tej pory :) może jeszcze HS Pushup, Pistols. Plasują się gdzieś w tej samej kategori :)

Po trzeciej serii strasznie zacząłem się spinać bo dostrzegłem wielką szansę na PB :) po piątek serii byłem już pewien, że będzie rekord tylko nie wiedziałem o ile uda się go poprawić, bo już byłem strasznie zmęczony :(

Po Kentaurosie chciałem jeszcze coś zrobić więc pomyślałem o Poseidonie i generalnie się nie rozczarowałem. :) z podciąganiem coraz lepiej :) ale przy ostatnich już musiałem odpoczywać. Na koniec pomyślałem o HS Pushup ale bez * ze względu na obciążenie ramion jakie do tej pory było i bałem się, że sobie kark złamie.

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Kentauros - 24:34*
Zestaw: Poseidon - 03:40*
Zestaw: HS Pushup - 52 / 100sek

Podsumowanie Tygodnia:

Tydzień nawet w porządku :) powoli wracam do siebie :) miejmy nadzieję, że już za niedługo wrócę na wysokie obrotu :)

Waga: 101,8 kg

Zdjęcia:






6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem i tak już jesteś na wysokich obrotach, brawo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robert, jeszcze trochę brakuje abym wrócił do szczytowej formy :) zobaczymy za jakiś czas :)

      Usuń
  2. Wybrałeś zestaw z górnej półki ;) ładnie, " dajesz Mati na woleja" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) Zestaw mi się spodobał więc postanowiłem go zrobić raz jeszcze :) burpee frog są wymagające ale zaczynam je lubić :)

      Usuń
  3. Powodzenia i gratuluję, 3 raz podchodzę do Freelectics, brak wytrwałości i zdarzenia losowe robią swoje w moim przypadku. Mam nadzieję, że również wytrwam w treningu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) będzie dobrze :) życzę wytrwałości :)

      Usuń