poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Dzień 72

Nowy tydzień, nowy start.

Dzień zapowiada się dosyć obiecująco więc mam nadzieję, że cały tydzień też taki będzie :) zobaczymy jak wieczorem będzie z motywacją czy utrzyma się na takim poziomie jak teraz :)

Freeletics

Dawno nie robiłem Metisa dlatego też od niego zaczynam dzisiejszą przeprawę z Freeletics :) jako, że przez jakiś czas nie będę miał drążka musze odpuścić podciąganie lub zastąpić je czymś innym tylko zastanawiam się czym. Kolejne zestawy to już same Maxy, jedne lepiej inne gorzej ale ogólnie tragedii nie było :) po trzech dniach odpoczynku udało mi się ustanowić nowe PB w Pushups MAX :) i chyba z tego jestem najbardziej zadowolony bo długo na to czekałem :) na końcu postanowiłem zrobić burpee ale jako, że normalna wersja lekko mi nie odpowiada to postanowiłem zrobić burpee frog, które są dla mnie cięższe do wykonania i bardziej mnie męczą :)

Poniżej wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Metis - 04:56*
Zestaw: Jackknifes MAX - 71* /100sek
Zestaw: Pushup Max - 71*/100sek
Zestaw: Squat MAX - 328* /300sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 68* /100sek
Zestaw: Leg Lever Max - 157* /300sek
Zestaw: Burpee Max (Burpees Frog) - 39* /300sek


Focus T25

Wysiłek był przedni :) coraz lepiej mi idzie z wykonywaniem poszczególnych ćwiczeń :) przynajmniej mi sie tak wydaje :p
Strasznie zmęczony i sponiewierany czekam już z niecierpliwością na następny dzień :) mam nadzieję, że uda mi się zrobić trudniejsze zestawy :)

4 komentarze:

  1. Powiem Ci, że wyszedł Tobie przyzwoity zestaw zestawów:) Że też dałeś rade jeszcze robić burpee po tylu ćwiczeniach obciążających nogi.

    Co się stało ze nie masz drążka - jakieś remont w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zestaw rzeczywiście zacny :) Jeżeli chodzi o burpee frog to wolę tą odmianę :) nie jest taka monotonna :)

      Musiałem naprawić szkody, które wyrządziłem korzystając z drążka i teraz muszę poczekać by gips i farba się utwardziły i nabrały swoich właściwości :)

      Usuń
  2. To jest plan który sam sobie ustawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę są to zestawy Wybierane raczej spontanicznie :) w zależności na co mam ochotę :)

      Usuń