czwartek, 10 kwietnia 2014

Dzień 75

Czas rozpocząć kolejny dzień, wczoraj się trochę regenerowałem a dziś muszę coś nadrobić, zobaczymy co z tego będzie bo jak zwykle plan jest ambitny :p czas pokaże jaka będzie motywacja do ćwiczeń :)

Freeletics

Niestety ale późny powrót do domu nie wróży dobrze, zacznę robić jakieś maxy i zobaczy co z tego wyjdzie.

Dawno nie robiłem Pushup jako pierwszych na świeżo i dziś od tego postanowiłem rozpocząć. Wyszło całkiem nieźle bo mam nowy PB, długo nie mogłem przejść przez granicę 70 powtórzeń a dziś jest 75 co świadczy o tym, że progres jest tylko przez ilość ćwiczeń nie byłem w stanie go zmaterializować :p
Teraz Jackknifes tak by brzuch się trochę zmęczyć :) następnie po chwili odpoczynku postanowiłem się sprawdzić w HS Pushup z *. Jestem bardzo szczęśliwy bo udało się zrobić 14 powtórzeń czyli znowu jest progres :) następnie kolejna próba Pushup i nawet dobry wynik :) na koniec jeszcze leg lever max i nie było tak źle :)
Dzisiejszy trening zaliczam do mega udanych :) nie padło dużo rekordów ale i tak wyniki były bardzo zadowalające :)

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Pushup Max - 75*/100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 79*/100sek
Zestaw: HS Pushup Max - 14*/100sek
Zestaw: Pushup Max - 63*/100sek
Zestaw: Leg Lever Max - 175*/300sek


FOCUS T25 

Dziś zestae o nazwie Cardio. Już któryś raz z kolei :) ogólnie podoba mi się ten zestaw więc chciałem zrobić go w wersji trudniejszej :) wyszło tak na 90%. Nie jestem jeszcze w stanie wykonać wszystkich ćwiczeń ale chyba nie ze względu na nich trudność lecz raczej intensywność. 25 minut ciągłego treningu daje jednak nieźle w kość :) ale dlatego został stworzony ten zestaw by być intensywny :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz