wtorek, 8 kwietnia 2014

Dzień 73

Chciałbym dzisiaj zrobić jakiś większy zestaw :) zobaczymy jak to będzie wieczorem jak już podejmę dzisiejsze wyzwanie :)


Freeletics

Na rozgrzewkę zrobiłem Metisa i udało mi się urwać sekundę :) zauważyłem, że jak nie robie non stop Aresa i Poseidona to mam więcej siły na inne zestawy :) następnie postanowiłem zrobić Jackknifes MAX i wynik też nie najgorszy :) jako, że chciałem delikatnie zmodyfikować swój trening postanowiłem sięgnąć po inną wersję Pushup :) zaporzyczyłem ją z Focus T25. Oblique Push-ups polegają na uginaniu ramion i w tym samym momencie wykonania ruchu kolanem do łokcia nie dotykając podłogi :) bardzo fajnie stymuluje brzuch :) Następnie padło na Kentaurosa, zestaw bardzo lubię ze względu na burpee frog :) czas nawet nawet :) minutę lepiej od ostatniego PB :) później Pushups, Jackknifes ale w wersji bez dotykania rękami i nogami podłogi :) brzuch stale napięty :) i na koniec pompka z przysiadem :)

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Metis - 04:41*
Zestaw: Jackknifes MAX - 73*/100sek
Zestaw: Pushup MAX (Oblique Push-ups) - 45*/100sek
Zestaw: Kentauros - 23:04*
Zestaw: Pushup Max - 53*/100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 56* /100sek
Zestaw: Squat Max (Plank Walk Squat) - 30* /300sek

Focus T25 

Speed 1.0 - nazwa sama wskazuje, że musi być szybko :) a jak szybko to i też trzeba się spocić :) fajnie podobało mi się :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz