poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dzień 44 (289)

Hell Day 1

Plan - Speed 3.0 + Dione / Hera / Situp Max

Po powrocie do domu szybko się przegrałem i zrobiłem Dione. Ten zestaw zawsze mnie dewastuje a tu jeszcze Hera i Situp Max do zrobienia ale ze względu na brak czasu sesje nie będą wykonane zaraz po sobie :(

Ostatnio podczas Dione musiałem coś pominąć ponieważ dzisiejszy czas jest gorszy o 3 minuty od ostatniego PB ale za to lepszy o 6 minut od wcześniejszego także zadanie i tak wykonane :)

Herę zrobiłem już na orliku. Jako, że nie potrzebuje już minutowych przerw skróciłem je do 30 sekund i poprawiłem swoje PB o 30 sekund. Najgorzej było przy Jumps. Moje nogi potrzebują jeszcze dużo czasu by zdobyć siłę taką jakiej bym się spodziewał, pewnie to też kwestia mojej wagi.

Situp Max zrobiłem w domu i podeszłem do tego ćwiczenia bardzo poważnie. Dawno się nie sprawdzałem i postanowiłem, że dziś będzie nowe PB. Mimo bólu i zmęczenia po dwóch zestawach udało mi się zrobić 130 powtórzeń bez przerwy a mój nowy PB został ustalony na poziomie 149 powtórzeń :)

Zestaw: Dione - 27:49*
Zestaw: Hera - 17:13*
Zestaw: Situps Max - 149*/300sek

Na zakończenie dzisiejszego dnia dk wykonania jeszcze został Speed 3.0 z Focus T25. Zestaw okazał się bardzo intensywny a ogromna ilość różnego rodzaju modyfikacji burpee powaliła mnie na kolana. Ale jest dobrze :) polecam każdemu spróbowanie Focus T25 :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz