piątek, 18 października 2013

Cardio & Strenght Day 6

Dieta na dziś:
max 2000 kcal / dzień

Trening: APHRODITE
Czas: 19:57

Trening: Pushups MAX
Czas: 43/100sek.

Samopoczucie przed treningiem: wszystko ok, trochę zmęczony jestem ale ogólnie jest wszystko dobrze. Cały czas mam lekkie przeziębienie wiec trochę ogólnie słabo jest no als cóż zrobić... Niechce tracić czasu na rekonwalescencję bo nie mam gorączki ani nic jedynie co to lekki katar ale i tak przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu a co dopiero w ćwiczeniach. Nie zmienia to jednak faktu, że ćwiczenia trzeba robić bo szkoda czasu aby go marnować i zaczynać wszystko od zera.

Samopoczucie podczas treningu: przed rozpoczęciem afrodyty odczuwałem lekki ból głowy ale bardzo szybko przeszedł... W głowie miałem już tylko wizję zaatakowania PB i do tego też dążyłem. Po trzeciej serii musiałem delikatnie odpuścić ponieważ dał mi się we znaki katar ale ogólnie nie było tragedii.

Samopoczucie po treningu: gdyby nie dłuższa przerwa po trzeciej serii zbliżył bym się do PB (19:35) ale ogólnie i tak niema źle. Każdy czas poniżej 20 minut uważam za bardzo dobry, generalnie w moim przypadku wszystko poniżej 30 minut już jest cudownym wynikiem ale apetyt rośnie w miarę jedzenia więc chciałbym coraz częściej zbliżać sie do 19:35...

0 komentarze:

Prześlij komentarz