niedziela, 13 października 2013

Cardio & Strenght Day 1- Plan "C&S Week 1"

Dieta dziś:
Diety dalej niema więc dalej korzystam z zestawów z ostatnich 4 tygodni 


Dzisiaj odpoczywam po Hell Weeku,  wszystko poszło bardzo fajnie, jestem bardzo zadowolony z wyników, które uzyskałem. Fajnie, ale jak to jest w korporacjach "fajnie, że Ci się udało zamknąć miesiąc, ale już jest nowy więc zapierdalaj dalej". Biorąc sobie to do serca zaczynam nowy tydzień mój 6/1 z 15. Poniżej rozpiska co będę w tym. Tygodniu robić. 

13.10.2013 - przerwa 
14.10.2013 - przerwa
15.10.2013 - przerwa
16.10.2013 - Aphrodite
17.10.2013 - Aphrodite
18.10.2013 - Aphrodite
19.10.2013 - Aphrodite
20.10.2013 - przerwa 

Zobaczymy co z tego wyjdzie ale mam nadzieję, że nie będę potrzebować 3 dni przerwy by zacząć cały cykl, no i będę musiał się zastanowić co dołożyć jeśli aphrodite będę robił w granicach 20 minut... 

Postanowiłem, że opublikuję jedną stronkę z wszystkimi wynikami oraz zdjęciami z dotychczasowych osiągnięć. Mam nadzieję, że będzie przejrzysta... 

2 komentarze:

  1. Sam będziesz sobie układał plany treningowe do FL?
    Bo widzę że sama Afrodyta zaplanowana na 6ty tydzień, a tego zestawy nawet nie ma w planie treningowym C&S.
    No chyba, że zrobisz plan Cardio, a ten nie wiem jak wygląda.
    Jak to w końcu jest?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykupiony mam plan C&S i też byłem zszokowany, że w pierwszym tygodniu jest sama aphrodite i nawet napisałem do Tima www.freeletics.com, który odpisał że mam się tym nie przejmować i że pierwszy tydzień płatny jest taki sam jak bezpłatny potem już są inne ćwiczenia. Jeżeli aphrodite będę robić poniżej 20 minut tak jak ostatnio to pewnie dołożę jakieś MAXy

      Usuń