poniedziałek, 2 grudnia 2013

02.12.2013 - Cardio&Strenght D51

Dieta na dziś:

ŚniadanieKanapki z jajkiem i papryką (566 kcal)
PrzekąskaBułka z szynką, warzywami i sosem ogórkowo-czosnkowym (307 kcal) 
ObiadMakaron z warzywami (622 kcal)
PrzekąskaKoktajl z owoców cytrusowych (337 kcal)
KolacjaGulasz mazurski z ogórkami (555 kcal)

Trening: Hyperion 
Czas: 20:48

Samopoczucie przed treningiem: dziś zaczynam nowy tydzień. Dwa dni przerwy w sumie dobrze wpłynęły na mój organizm i dzisiaj już nie odczuwam aż tak dużych zakwasów :)

Samopoczucie podczas treningu: Hyperion jest złożony moim zdaniem ze wszystkich najcięższych ćwiczeń freeletics jakie są :( (no może jedynie burpee brakuje)
HS pushups - nie są osiagalne dla mnie :(
Pullups - nawet ok, pierwsza seria prawie cała z *... Prawie cała bo poprostu nie dałem rady :(
OH pushups - masakran :p nie ma się co rozpisywać :)
Pistols - jednym słowem, bez krzesła nie dałbym rady wykonać tego ćwiczenia.

Samopoczucie po treningu: bardzo się ciesze, że Hyperion nie był wcale taki zły :) niestety brak czas na wykonaniem jeszcze czegoś trochę mnie denerwuje ale może jakoś to odrobię jutro :)  zobaczymy.

4 komentarze:

  1. Jak udało Ci się zrobić OHPushups?:o
    Ten zestaw zostawiłem sobie na 21 tydzień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał ciężko :p w poerwszej seri to była jakaś parodia OH pushups :( później trochę lepiej. Zauważyłem, że im szerzej rozstawie stopy tym łatwiej podnieść mi całe ciało. Ogólnie po kilku powtórzeniach nie jest źle. Najgorsze są początki. Ostatnią serię to już zrobiłem w mgnieniu oka :p

      Usuń
  2. Jaka jest wersja modyfikowana OH pushup?
    Pistol Squat to jest po 1 powtorzeniu na kazda noge?
    Tak samo OH pushup liczy sie na kazda reke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modyfikowane OH pushups jest tak jak przy zwykłym pushups czyli podnosisz tylko klate, brzuch, biodra a kolana opierają się o ziemie.
      W obu przypadkach czyli OH pushups i Pistols 1 powtórzenie na jedną nogę/rękę.

      Usuń