środa, 4 grudnia 2013

04.12.2013 - Cardio&Strenght D53

Dieta na dziś:

ŚniadanieGrysik z sokiem borówkowym (333 kcal)
PrzekąskaBrzoskwiniowy twarożek (424 kcal)
ObiadPyszna zupa pomidorowa z ryżem (409 kcal)
PrzekąskaKisiel mleczny light (347 kcal)
Kolacja: Jogurt naturalny 2% tłuszczu 300g (180 kcal)


Niestety ale w niu dzisiejszym muszę zrobić sobie przerwę. Niewiem czy tylko dziś czy będę musiał odpuścić kilka dni ponieważ dziś usunięto mi chirurgiczne zęba nr 8 :( strasznie boli, więc nie jestem w stanie ćwiczyć no i mam szwy o ktore się bojr by się nie zerwały. 

2 komentarze:

  1. To dziady coś spieprzyli chyba
    Ja miałem normalnie wyrywaną ósemkę, nic nie bolało(wyrywanie samo w sobie na znieczuleniu:P)
    A chirurg powinien niby być dokładniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrywanie samo w sobie nie bolało, ale jestem zaszyty i jak zeszło znieczulenie to straszny ból miałem :( już jest lepiej ale dalej boli :(

    OdpowiedzUsuń