wtorek, 22 kwietnia 2014

Dzień 87

Kolejny dzień moich zmagań z własnymi słabościami :) dziś plan jest dosyć ambitny ale nie wiem jak wyjdzie bo ostatnio brakuje mi czasu :(

Freeletics

Dawno się nie podciagałem więc dziś pomyślałem, że właśnie nadszedł moment na te ćwiczenie :) na początek jednak postanowiłem zrobić Venus i bylem bardzo zaskoczony bo czas lepszy prawie o dwie minuty od ostatniego PB :) następnie postanowiłem zrobić Aresa ale po Venus moje ręce były strasznie wypompowane, przyczyniły się pewnie do tego też wczorajsze ćwiczenia :p na koniec pomyślałem jeszcze o Jackknifes Max i to był chyba dobry wybór :)

Dzisiejsze wyniki:

Zestaw: Venus - 09:45*
Zestaw: Ares - 05:45*
Zestaw: Jackknifes MAX - 79*/100sek

Focus T25

Trochę tego nie przemyślałem bo do wykonania mam AB Intervals. Brzuch już trochę zmęczony no ale cóż, przecież to tylko 25 minut :) damy rade :)
Najgorsze w focus t25 są wszystkie ćwiczenia zaczynające się od pozycji pompki :( ręce czasami odmawiają posłuszeństwa i nie potrafię wytrzymać tyle ile powinienem, mam nadzieję, że z czasem będzie dużo lepiej i jak tylko waga się jeszcze zmniejszy taki problem zniknie :) tłumaczę to sobie tym, że na chwilę obecną ręce robią mniejszą liczbę powtórzeń z większym ciężarem co pozwoli im później bez problemu robić dużo więcej powtórzeń :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz