czwartek, 24 kwietnia 2014

Dzień 89

Niestety znowu nie mam czasu :( trening rozpoczynam po kolacji czyli w granicach 20 :( późno trochę no ale lepiej zrobić mniej niż w ogóle nie robić :)

Po dniu przerwy postanowiłem sprawdzić swoje możliwości w Venus i znowu bardzo się zaskoczyłem bo myślałem, że po dniu regeneracji będę w stanie zrobić ten zestaw jeszcze szybciej niż ostatnio a tu okazuje się, że nic z tego :( 45 sekund gorzej niż ostatnio. Pushupy musiałem strasznie dzielić bo poprpstu brakowało mi siły na kolejne powtórzenie :( dziś postanowiłem zrobić tylko ten zestaw.

Zestaw: Venus - 10:31*

Focus T25

Dziś do wynokania zestaw Cardio :) lubię go ale zauważyłem dziś, że strasznie mi się dłużyło i ogólnie byłbym lekko zaniepokojony tym faktem ale jest to ostatni tydzień więc później będą znowu nowe zestawy :)


Jeszcze będę o tym pisał ale muszę się pochwalić :) jak zaczynałem przygodę z odchudzaniem obwód mojej szyi wynosił ok 47cm a w dniu dzisiejszym kupowałem koszule i Pani zmierzyła mi obwód, który wynosił 41cm :) byłem zszokowany ale i mega szczęśliwy :)

2 komentarze:

  1. Mateusz, niesamowity czas. Brakuje mi do Ciebie ponad 3 minuty :) Niezła forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PB to 9:45 :) dzięki!! Ale w innych zestawach to mi brakuje do Ciebie :)

      Usuń