poniedziałek, 5 maja 2014

Dzień 100

Ostatni tydzień moich zmagań z Freeletics czas zacząć :)

Od zeszłej środy brak jakiejkolwiek aktywności :( masakra. Mam straszne wyrzuty sumienia, że zrobiłem sobie taką wielką przerwę :(

W tym tygodniu spróbuję podjąć wyzwanie, które sobie rzuciłem a ekipa z Freeletics Polska pomogła mi wyznaczyć cel :p 500 burpee. Będzie się działo :) zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :)

Freeletics

Na początek, tk aby się nie przemęczać zrobiłem burpee Max i jakie było moje Zdziwienie gdy okazało się, że jestem w stanie zrobić 70 powtórzeń :p później zrobiłem Pushup MAX, Jackknifes MAX i znowu Pushup MAX. Generalnie potrzebuje trochę czasu by dojść do siebie i mam nadzieję, że po tym tygodniu będę już w stanie realizować normalnie założenia planu :)

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Burpee Max - 71*/300sek
Zestaw: Pushup Max - 62*/100sek
Zestaw: Jackknifes MAX - 52*/100sek
Zestaw: Pushup Max - 64*/100sek

Focus T25 Beta

Dzisiaj rozpoczynam również zmagania z drugim etapem programu focus T25. Na początek zestaw, który nazywa się Core Cardio. I muszę przyznać, że etap Aplha był dużo łatwiejszy :) tempo ćwiczeń i ich intensywność daje nieźle popalić :) nie sądziłem, że będę w stanie wylać z siebie tak ogromne ilości potu :) ale bardzo dobrze, podoba mi się ten zestaw :) nawet mogę przeboleć intensywność i zmienność ćwiczeń :p przecież to tylko 25 minut :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz