wtorek, 6 maja 2014

Dzień 101

Po wczorajszych burpee i Core Cardio odczuwam lekkie zakwasy :p ale to dobrze :)  dziś w dalszym ciągu zamierzam realizować przygotowanie do sobotniej próby pobicia wyzwania i zrobię dwa razy Burpee Max w odstępie maksymalnie pięciu minut :)

Freeletics

Po pierwszym zestawie nie miałem najmniejszej ochoty podchodzić drugi raz do pięciu minut z burpee :( po prostu jakaś masakra. Wyłączyłem nawet aplikacje z myślą, że więcej nie robie :p no ale po chwili jak już doszedłem do siebie do sobie uświadomiłem, że muszę zrobić bo inaczej w sobotę będzie ciężko by zrobić 500 burpee... I tak też się stało zrobiłem ale to tyle na dzisiaj bo jeszcze czeka mnie seria focus T25.

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Burpee Max - 71*/300sek
Zestaw: Burpee Max - 73*/300sek


Focus T25 Beta

Dzisiejszy zestaw nazywał sie Speed 2.0 i w sumie miał prawo się tak nazywać :p bo nawet niewiem kiedy minęło te 25 minut :) nie było czasu zastanawiać się ile jeszcze to będzie trwać :p intensywność? Szkoda gadać! Masakra :p już nie pamiętam ile było ćwiczeń ale serii było 3, w każdej 3 poziomy i za każdym razem szybciej trzeba było wykonać wszystkie ćwiczenia z poziomu na poziom rosła prędkość wykonania :) po zakończeniu stwierdziliśmy, że naprawdę podoba nam się ten zestaw :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz