wtorek, 1 października 2013

Free Plan Day 23

Dieta na dziś:
Śniadanie :  jogurt z kiwi
Przekąska : kanapka z kurczakiem i sałatą
ObiadSos toskański do makaronu, Ziemniaki z pastą z szynki i sera
Przekąska: Napój mleczny z truskawkami
Kolacjasałatka z szynka

Trening: Metis
Czas: 8:12

Trening: Pushups
Czas: 30

Samopoczucie przed treningiem: czuje się bardzo dobrze :)  mrtis wczoraj dał w kość ale nie ma tragedii...  Zakwasy po Zeusie przechodzą wiec wracam do pełni sił i juz nie mogę się doczekać dzisiejszego treningu :)  postanowiłem zrobić znowu dwa ćwiczenia a jeśli będę się dobrze czuć to może zrobię jeszcze Lunge MAX, zobaczymy jakie będzie nastawienie po Metis'ie :) 

Samopoczucie podczas treningu: pierwsza seria bardzo szybko minęła, druga trochę dłużej ale burpee zrobiłem bez przerwy potem musiałem trochę odpocząć no i podskoki też nie są łatwe w moim przypaku i muszę je robić na raty...  Ogólnie po Metis'ie czułem się dobrze więc znowu postanowiłem zrobić Pushupy i w sumie wynik trochę gorszy ale jak narazie się tym zbytnio nie przejmuję. Będę na to patrzeć już po piatym tygodniu. 

Samopoczucie po treningu: Wielka radość po ukończeniu kolejnego treningu. Jakie to miłe uczucie gdy czujesz, że w końcu zacząłeś coś robić ze swoim ciałem, pracować nad nim. Regeneracja po treningu następuje coraz szybciej niewiem czy jest to spowodowane krótkim treningiem czy raczej nowymi możliwościami mojego organizmu. Oby to drugie.... 

0 komentarze:

Prześlij komentarz