niedziela, 29 września 2013

Free Plan Day 21 - Plan "Week 4"

Dieta dziś:

Trening: Dione
Czas: 59:00

Dzisiaj musiałem zrobić jeden "zaległy" trening z tego tygodnia wybrałem Dione ponieważ wydawało mi się, że jest łatwiejszy do wykonania i nie będą mi przeszkadzały zakwasy, które utrzymują się od ostatniego Zeusa. Generalnie cały dzień był nie zbyt sprzyjający ćwiczeniom. Milion myśli, które siedziały w mojej głowie i nawet przed samym treningiem myślałem, że może jednak odpuszczę dziś i dam sobie spokój. Doszedłem jednak do wniosku, że nie po to ćwiczyłem ostatnie trzy tygodnie by teraz odpuszczać , i zrobiłem Dione, czas nie zachwyca bo jest gorszy niż podczas pierwszego spotkania z Dione ale dziś raczej nie chodziło o pobicie PB lecz o to by przełamać siebie i swoje "demony", chodziło o to aby wogóle ukończyć dzisiejszy trening.

Od jutra nowy tydzień nowe ćwiczenia o nazwie Metis. Chciałoby się powiedzieć, że Nie mogę się doczekać ale niestety dzisiaj tak nie jest....

Plan na czwarty tydzień:
30.09.2013 - Metis
01.10.2013 - Dione
02.10.2013 - Przerwa
03.10.2013 - Metis
04.10.2013 - Dione
05.10.2013 - Metis
06.10.2013 - Przerwa

2 komentarze:

  1. Każdy przechodzi momenty zwątpienia, ale najważniejsze to się nie poddawać.
    Nie trać motywacji! Ja zawsze w takich chwilach włączam filmiki z Freeletics i wtedy wracam chęć do ćwiczeń:)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie motywacji raczej nie stracę, będzie dobrze musi być :)

    OdpowiedzUsuń