czwartek, 3 października 2013

Free Plan Day 25

Dieta na dziś:
Śniadanie : Płatki z mlekiem
Przekąska : łosoś z sosem koperkowym
Obiadmięso z indyka z brukselką
PrzekąskaKolba kukurydzy
Kolacjarisotto warzywno - drobiowe

Trening: Dione
Czas: 50:12

Samopoczucie przed treningiem: czuję, że ten wczorajszy dzień przerwy był bardzo przydatny. Nie odczuwam już dużego zmęczenia jest w normie, o ile można przyjąć że jest jakakolwiek norma zmęczenia  :) ogólnie chce zrobić dzisiejszy trening a może uda się zrobić jeszcze jakiegoś maxa oprócz Dione, zobaczymy wieczorem . 

Samopoczucie podczas treningu: po rozpoczęciu treningu okazało się, że mój organizm coraz bardziej przyzwyczaja się do wysiłku, który mu funduje od kilku tygodni, po raz pierwszy zrobiłem 75 jumping jacks bezprzerwy później tez było całkiem nieźle ok 60-65 robiłem bez przerwy.  Burpee 20 na raz, po prostu jestem w szoku, mniejsze przerwy miedzy seriami spowodowały poprawę o 7 minut względem Dione z zeszłego wtorku. Po prostu jestem w szoku, że aż tyle można osiągnąć :) 

Samopoczucie po treningu: radość i wielka euforia z poprawy czasu :) trochę źle czuje się z tym, że zrobiłem tylko jeden trening ale jest już późno a rano muszę wstać do pracy a pozatym postanowiłem jednak nie forsować swojego organizmu aż tak bardzo w podstawowym treningu. 50 minut ćwiczeń jak na tą chwilę i tak powinno wystarczyć. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz