czwartek, 12 września 2013

Free Plan Day 4 - "RESTART"

Dieta na dziś:

Śniadanie : zupa mleczna z płatkami owsianymi
Przekąska:  pomidory z mozzarellą
Obiad: kabaczki z pieczarkami i kaszą jaglaną
Przekąska: Napój mleczny z truskawkami 230g
Kolacja: makaron z soczewicą w sosie pomidorowym

Trening: APHRODITE
Czas: 41:01

Samopoczucie przed treningiem:  po dniu przerwy przychodzi kolejny dzień ćwiczeń, już nie mogę się doczekać :) nie odczuwam  zmęczenia. Motywacja bardzo wysoka. Zaczynam odczuwać zmiany w moim nastawieniu do diety i ćwiczeń, nie czuje potrzeby spożywania jedzenia innego niż w diecie :)

Samopoczucie podczas treningu: dziś podczas treningu uświadomiłem sobie, że nie można po dwóch dniach ćwiczeń myśleć że coś się już osiągnęło, dzisiejszy trening uczy szacunku do własnego ciała i umysłu. Jeżeli wydaje nam się, że już coś osiągnęliśmy to życie bardzo szybko to weryfikuje...  Krótko mówiąc trening bardzo ciężki, czułem się jakbym ważył dwa razy więcej niż ważę, jakby ciało stawiało opór przed każdym moim ruchem,  niesamowite uczucie....

Samopoczucie po treningu: wielka radość, że trening dobiegł końca, euforia po wygranej nad samym sobą, dzisiejszy trening był naprawdę ciężki do przeżycia dlatego też jestem jeszcze bardziej zadowolony z tych 40 sek., które urwałem z ostatniego czasu...

2 komentarze:

  1. Witam Witam i o zdrówko pytam! ;]
    43:23 mój nowy PB po treningu czuję się świetnie chociaż nie było lekko.
    Chcę się też pochwalić ,że dziś skończyła mi się sesja i jestem już na 3 roku !
    Ajj i jeszcze mistrzostwa dziś startują miód!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Moje zdrowie całkiem nieźle :) nie narzekam :) widzę dzisiaj same sukcesy :) świetnie!! Oby tak dalej :)

      Usuń