piątek, 13 września 2013

Free Plan Day 5

Dieta na dziś:

Śniadanie : koktajl z kiwi i banana
Przekąska: szaszłyki z mozzarelli
Obiadleczo z ciecierzycą
Przekąskarodzynki suszone 105g
Kolacjaśródziemnomorskie warzywa z rusztu

Trening: APHRODITE 
Czas: 38:04

Samopoczucie przed treningiem:  fizycznie wszystko jest ok, psychicznie dziś trochę gorzej. Wszystko przez wczorajszą nauczkę, ale napewno dzisiejszy trening pozwoli mi szybko zapomnieć o wczorajszym dniu :) dziś ostatni trening w tym tygodniu :) 

Samopoczucie podczas treningu: pełna koncentracja, aby nie spalić tak jak wczoraj, trening zaczyna byc coraz bardziej przemyślany, zaczynam kontrolować oddech i całe ciało, zaczynam nad nim panować, jak zwykle po pierwszej i drugiej serii troche słabo ale nauczony, że po trzeciej już z górki ukończyłem trening... 

Samopoczucie po treningu: w jak najlepszym porządku, jestem bardzo zadowolony, że udało mi sie ukończyć pierwszy tydzień ale nappodsumowanie przyjdzie jeszcze czas, pora odpocząć.... 

1 komentarz:

  1. Hej Hej! Jak leci?
    45:52 dziś nie co gorzej ale większa moc i robiłem to bardzo na spokojnie.
    Bardzo dokładnie więc jestem mega zadowolony.
    Dwa dni przerwy a w poniedziałek pakowanie gratów i wracam do domku ;] jak miło
    do jutra i zapraszam do oglądania meczu Hiszpania-Holandia! ;>

    OdpowiedzUsuń