sobota, 12 października 2013

Free Plan Day 34 - Podsumowanie "Week 5" Hell Week

Dieta na dziś:
Dalej korzystam z zestawów z ostatnich 4 tygodni. 

Trening: Dione 
Czas34:59

Trening: Metis 
Czas: 6:37

Trening: Squat MAX 
Czas: 174/300sek

Samopoczucie przed treningiem: cały dzień Samopoczucie ok tylko trochę martwię się tym, że cały dzień na szkoleniu a potem w hotelu mam ćwiczenia do wykonania ale zobaczymy, może się uda zrobić tak żeby było dobrze :) 

Samopoczucie podczas treningu: wszystko ok. Pokój hotelowy trochę jest trochę kiepskim miejscem na tego typu ćwiczenia ale ogólnie spoko jakoś mi się udało ukończyć wszystkie ćwiczenia i nawet poprawiłem czasy. 

Samopoczucie po treningu: zadowolony z ukończonego dnia ćwiczeń i całego tygodnia. Idę spać. 

Podsumowując ten tydzień "Hell Week" jestem pod wielkim wrażeniem tego co można 
zrobić ze swoim organizmem. Poprawiłem chyba wszystkie swoje wyniki (zamierzam wprowadzić tabelę wyników ale o tym później), zrobiłem coś co jeszcze 5 tygodni temu wydawało się  nie osiągalne... Cieszę się że ten tydzień ukończyłem i zaczynam płatna cześć ćwiczeń. Teraz trzy dni wolnego :).... 

Waga: 108,1 

Poniżej zdjęcia:

08.09.2013
12.10.2013

0 komentarze:

Prześlij komentarz