wtorek, 29 października 2013

Cardio & Strenght Day 17

Dieta na dziś:


Trening: Hades
Czas: 24:21

Trening: Situp MAX
Czas: 84* / 300sek

Samopoczucie przed treningiem: dziś trochę złe samopoczucie :( pewnie to kwestia powrotu do pracy po tygodniu urlopu :) dziś nowy zestaw Hades :) rozpiska nie wygląda tragicznie ale jak to będzie to dopiero się okaże... Ważne by podejść ze "świeżością" umysłu do ćwiczeń. Standardowo zrobię situpy a może i się uda Pushupy, zobaczymy jak będę się czuć po hadesie :) 

Samopoczucie podczas treningu: burpee, pullups, pushups, burpee, bieg. Kurde wszystko znam czego się bałem? Pierwsza seria poszła w miarę szybko, później trochę gorzej ale nie chciałem zbytnio się forsować. Nie taki zły ten Hades jak myślałem :) najgorzej z pullups. Bieganie myślałem że też będzie kiepsko ale od ściany do ściany i jakoś sobie poradziłem :) na dłuższą metę trzeba będzie skorzystać z siłowni. Ogólnie wrażenia po pierwszym spotkaniu z Hadesem? Strasznie się spociłem... 

Samopoczucie po treningu: zadowolony z czasu Hadesa, zadowolony z situp'ów bo w końcu udało się pobić PB, o 1 ale zawsze coś :) nie było się czego bać :) zobaczymy jak będzie następnym razem, wtedy będę miał jakieś porównanie czy czas dobry czy do bani. 

3 komentarze:

  1. Ja już mam trzy Hadesy na koncie. Wczoraj PB ale prawie 35 min. Dopiero dzisiaj znalazłem Twojego bloga. Super, że jeszcze dajesz rozpiskę z dietą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od samego początku chciałem pokazać, że to nie tylko freeletics zmienia moje życie dlatego ta dieta, aczkolwiek każdy musi mieć swoją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w pełni, dieta podstawą:)

    OdpowiedzUsuń