piątek, 1 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 20

Dieta na dziś:


Dziś dzień przerwy i ogólnie wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że moja motywacja jest ogromna :) mam zaległe situpy z wczoraj więc będę dziś je robić dwa razy :) 

Trening: Situp MAX
Czas: 87*/ 100sek 

Trening: Pushups MAX
Czas: 57*/ 300sek 

Trening: Situp MAX
Czas: 89*/ 300sek

Samopoczucie przed treningiem: wielka motywacja do ćwiczeń, wczoraj mi się już tak nie chciało, że nie zrobiłem brzuszków, dlatego dziś będę musiał podwójnie je zrobić no ale o to w tym wszystkim chodzi, trzeba się liczyć z tym, że jak się nie zrobi to trzeba nadrobić, muszę być konsekwentny w swoich decyzjach. 

Samopoczucie podczas treningu: na pierwszy ogień idą wczorajsze situpy, było całkiem nieźle ponieważ nie czułem zmęczenia i ogólnie mój organizm a raczej mój mózg domagał się dzisiaj ćwiczeń :) pobiłem PB i zrobiłem 87 powtórzeń, dostałem mocy do kolejnych ćwiczeń. Pushups jak zwykle ciężko aczkolwiek dziś nie było aż takiej dużej tragedii :) po minucie miałem ponad 40 powtórzeń i nie odczuwałem aż tak dużego zmęczenia :) dlatego mogłem zrobić jeszcze 17 powtórzeń. Ostatnie były dzisiejsze situpy i już myślałem, że nic z tego nie będzie ale okazało się, że mój organizm całkiem dobrze zniósł poprzednie ćwiczenia i nawet nie stawiał zbyt dużego oporu do kolejnych powtórzeń :) 

Samopoczucie po treningu: zadowolony z całego dnia :) zrobiłem wczorajsze situpy i dzisiejsze ćwiczenia i za każdym razem pobiłem PB :) super. Wczorajsze załamanie było chwilowe i dzisiaj czuję się już dużo lepiej, motywacja wróciła do wymaganego poziomu i jest wspaniale :) jutro ostatni dzień 8 tygodnia i już nie mogę się doczekać kolejnego :) 

4 komentarze:

  1. 87 pompek?!
    To wersja normalna czy modyfikowana? Zaznaczyłeś gwiazdkę przy wyniku, co sugeruje mi, że to pełne pompki wg wzoru FL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał pomyliłem się :( chciałbym robić 87 pompek z * Freeletics :) już zaktualizowałem posta. 87 było situp'ów a Pushups tylko 57.

      Usuń
    2. 57 to i tak dooobry wynik, teraz dałeś mi motywację aby go dogonić i pobić ;-)

      Usuń
    3. Z tego co pamiętam to Twoje wyniki też były w granicach tej liczby dlatego chciałem je pobić :) taka wzajemna motywacja poprzez rywalizacje wydaje mi się być najlepszym rozwiązaniem :)

      Usuń