wtorek, 5 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 24

Dieta na dziś:


Trening: METIS
Czas: 7:41*

Trening: Situp MAX 
Czas: 92* / 300sek 

Trening: METIS
Czas:  7:23*

Samopoczucie przed treningiem: dzisiejszy trening zapowiada się spokojnie, dwa razy Metis i standardowo situpy :) tyle teorii zobaczymy jak będzie w praktyce :) ogólnie wszystko z moim organizmem w porządku, nie boli mnie brzuch aczkolwiek odczuwam lekki dyskomfort :( wydaje się, że to jest bardziej ból psychiczny jakby moja podświadomość szukała wymówek byle nie robić ćwiczeń. Kolejna próba, którą trzeba przezwyciężyć :) 

Samopoczucie podczas treningu: przed ćwiczeniami chwilę zastanawiałem się czy by nie zrobić Metisa bez modyfikacji? Krótkie ćwiczenie, które ostatnio zajęło mi niecałe 6 minut więc doszedłem do wniosku, że zrobię bez modyfikacji. Mile się zaskoczyłem po pierwszej serii burpee, pomyślałem nawet, że ten ułamek sekundy w którym leżę na podłodze wniósł moment "przyjemności" do tego ćwiczenia, chwila wytchnienia... Później zrobiłem situpy standardowo jak każdego dnia i na koniec drugi raz Metis również w wersji bez modyfikacji :) 

Samopoczucie po treningu: zadowolony z poprawnie wykonanych zestawów bez modyfikacji. Postanowiłem, że wersje trudniejsze będę wprowadzać częściej do swoich ćwiczeń :) nareszcie udało mi się pobić PB w situpach i z tego jestem zadowolony, podczas drugiej próby Metisa również pobiłem PB czym ogromnie się zdziwiłem ale również ucieszyłem :) Samopoczucie po treningu jest znakomite :) bardzo jestem zadowolony z burpee bez modyfikacji :) 

2 komentarze:

  1. 2 metisy i brzuszki - ciekawe połączenie na cardio dzień:)
    Powiedz czy to jest plan z programu FL czy sam sobie coś tutaj dodałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planie były 2 Metisy, brzuszki są moim pomysłem :) a połączenie wydaje się bardzo ciekawe i zestawy wydawałoby się krótkie ale intensywność jest naprawdę pozwalająca :)

      Usuń