piątek, 8 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 27

Dieta na dziś:

ŚniadanieDietetyczna sałatka z płatkami (558 kcal)
PrzekąskaKoktajl mandarynkowy (267 kcal)
ObiadPierogi z kapusta i grzybami (571 kcal)
Przekąska: Kefir 2% tłuszczu 413g (210 kcal)
KolacjaTost z pieczarkami (306 kcal)

Trening: Situp MAX
Czas: 95* / 300sek

Trening: PushupMAX
Czas: 50* / 100sek

Samopoczucie przed treningiem: Ogólnie wszystko w porządku i cały dzień dojrzewałem do tego aby dziś zrobić sobie dzień wolny... Dużo zajęć i brak czasu sprzyjał temu aby nie ćwiczyć. Wszystko się zmieniło po powrocie... Stanąłem na wagę a tam porażka :( po raz pierwszy od 9 tygodni zobaczyłem coś co mnie strasznie zdemotywowało :( przytyłem :( dlatego postanowiłem jednak w tym momencie, że zrobię moje standardowe zestawy :) 

Samopoczucie podczas treningu:  wszystko w jak najlepszym porządku, odczuwałem delikatne zakwasy mięśni brzucha i motyli :) ale ból był raczej w kategorii przyjemnych :) w jednym ciągu udało mi się zrobić 40 powtórzeń situp'ów :) jeżeli chodzi o Pushupy to trochę gorzej ale to chyba dlatego, że wczoraj były pullupy i trochę bolały mnie bicepsy i przedramiona :( dlatego też nie pobiłem PB. 

Samopoczucie po treningu: delikatnie zawiedziony wagą ale ogólnie zadowolony z ćwiczeń. Jeżeli chodzi o wymiary też aż takiej dużej tragedii nie było więc myślę, że niema się czym aż tak bardzo przejmować ale więcej pomiarów i zdjęć będzie jutro :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz