środa, 6 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 25

Dieta na dziś:


ŚniadanieSałatka z cukinii, Chleb zwykły (576 kcal)
PrzekąskaZiołowy serek (496 kcal)
ObiadMakaron z warzywami (622 kcal)
Przekąska: Jogurt bałkański light 313g (225 kcal)
KolacjaGotowany kurczak z warzywami (362 kcal)
Trening: Pushups MAX
Czas:  54*/ 100sek 

Trening: Situp MAX
Czas:  92*/ 300sek 

Trening: Pushups MAX
Czas:  50*/ 100sek

Samopoczucie przed treningiem: dziś powinienem wg planu zrobić sobie dzień przerwy ale cały czas zastanawiam się czy nie przyspieszyć trochę tego tygodnia i zrobić dziś jutrzejszego Zeusa a jutro sobotniej Hery. Później zrobiłbym sobie trzy dni przerwy z samymi situpami przed piątym tygodniem. Narazie taki jest plan zobaczymy wieczorem jak będę się czuć i wtedy podejmę ostateczną decyzję :) narazie odczuwam delikatne zmęczenie :( niewiem czy to wina freeletics czy tego, że nie potrafię się wyspać i mam duże problemy z opuszczeniem ciepłego łóżka kazdego dnia :( 

Samopoczucie podczas treningu: ogólnie niema co tu napisać bo to tylko Maxy więc zmęczenia aż tak dużego nie było. 

Samopoczucie po treningu: asad zadowolony z dzisiejszego dnia aczkolwiek odczuwam lekki nie dosyt ale postanowiłem nis przesadzać i nie forsować swojego organizmu. Nie wypalił plan o zrobieniu szybszego tygodnia no ale cóż w piątek też jest dzień i można go wykorzystać zamiast robić dzień przerwy :) jutro Zeusa.... Już czekam na tk starcie.... Ostatnio wybierałem inny zestaw ale teraz wyboru niema, ma być Zeus więc będzie :) 

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem mega dużo robisz tych pushupów , aż nie mogę uwierzyć:)
    Zwróć uwagę czy nie wyginasz pleców w łuk jak ja na początku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się tego pilnować i wydaje mi się, że jest wszystko ok. Zapytam żonę następnym razem albo się nagram ale wydaje mi się, że robię to dobrze :) zawsze miałem silne ręce więc może to dlatego...

      Usuń