poniedziałek, 18 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 37

Dieta na dziś:


Trening: Hera
Czas: 22:43

Trening: Situp MAX
Czas: 101* / 300sek

Trening: PushupMAX
Czas: 57* / 100sek

Samopoczucie przed treningiem:  ogólnie cały dzień spokojnie. O dziwo wstałem dziś zaraz po pierwszym dźwięku budzika :) bez drzemki :) chyba wczoraj trochę się zregenerowałem bez ćwiczeń :) dziś zaczynam 6 tydzień. Wszystko w porządku, już nie mogę się doczekać :) 

Samopoczucie podczas treningu:  na pierwszy ogień Hera z dzisiejszego planu. Nie uważam, żeby było jakoś bardzo wymagające ćwiczenie, aczkolwiek po 2 serii bieganie staje się uciążliwe :( jakoś wytrzymałe i nawet robiłem ciut krótsze przerwy niż przewiduje aplikacja :) pulsometr dawał znać, że powinienem zacząć ćwiczyć. Jak się okazało pobiłem PB :) później postanowiłem wrócić do normalnego cyklu czyli dodatkowo zrobić situps i pushups. Najpierw situps :) o dziwo miałem dużo więcej siły niż ostatnio. Bez przerwy zrobiłem 45 powtórzeń :) później 30 i na końcu 22, pobiłem PB o 5 powtórzeń :) n końcu pushups i jak że duże było moje zaskoczenie gdy bez przerwy zrobiłem 35 powtórzeń :) później było trochę gorzej, 12 i 10 co pozwoliło mi osiągnąć PB ale go nie pobiłem 

Samopoczucie po treningu: jestem bardzo zadowolony z dzisiejszych treningów :)  2 x PB i raz zrównałem się z PB :) jestem przekonany, że wczorajsza przerwa miała duże znaczenie dla dzisiejszych wyników :) Zdziwiony jestem, że 90% treningu odbywało się w strefie, w której spalam tłuszcz :) myślałem że za bardzo się męczę podczas freeletics ale okazuje się, że wcale tak nie jest :) 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. 2 x PB i 1 x zrównałem się z PB :) ale można powiedzieć, że dziś jest naprawdę dobry dzień :) jestem bardzo zadowolony :)

      Usuń