piątek, 22 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 41

Dieta na dziś:


Trening: Hades
Czas: 35:01

Trening: Leg Lever MAX
Czas: 107* / 300sek

Trening: PushupMAX
Czas: 47* / 100sek

Samopoczucie przed treningiem:  dziś hades...  No i kilka max'ów :) zobaczymy jak to będzie. Powoli kończy się kolejny tydzień mojej przygody z freeletics i całym tym odchudzaniem :) jestem zadowolony z wyników aczkolwiek nie ze wszystkich. Samopoczucie przed treningiem znakomite. Bardzo chce zrobić dzisiejszy trening ale zastanawiam się również nad wykonaniem dodatkowo Leg Lever MAX :) wczoraj mi się bardzo podobało :) zobaczymy, wszystko okaże się po ukończeniu Hadesa. 

Samopoczucie podczas treningu:  jeszcze przed rozpoczęciem miałem wielką ochotę odpuścić dzisiejszy trening... Chyba ze względu na porę dnia. Zaczynam w okolicach 21:40 :( trochę późno ale jutro raczej nie byłbym w stanie zrobić dwóch zestawów. Hades -  burpee jak zwykle 10,10,5. Pullups tragedia, nie zrobiłem jednego prawdziwego podciągnięcia, masakra :( brakowało mi siły a do tego jeszcze delikatne zakwasy na bicepsach, tricepsach, motylach. Raczej o PB nie można mówić więc pomińmy tę kwestię. Po obowiązkowym zestawie postanowiłem coś dołożyć. Po wczorajszych sukcesach padło na Leg Lever no i o dwa powtórzenia pobiłem PB. Pushups bez rewelacji, cieszę się, że przekroczyłem 40 powtórzeń. 

Samopoczucie po treningu: zadowolony z Leg Lever. Trochę zły na siebie o pullups w hadesie no ale cóż nie zawsze wszystko trzeba robić z gwiazdką. Dzień zaliczam do udanych. 

3 komentarze:

  1. Mateusz, powiedz mi, jaką masz wersję aplikacji i jaką wersją androida.
    Pytam o to, ponieważ zauważyłem na aplikacji na Twoim koncie, że masz swoje wyniki z Max LegLever, a ja u siebie nie mam tego zestawu w aplikacji.
    Zgłaszałem już kiedyś to pytanie do supportu i powiedziano mi, że wraz z kolejnym updatem to zostanie poprawione, ale ja nie widzę żadnego updatu w sklepie Play

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą samą wersję co Ty poprostu Leg Lever wykonuje poprzez stronę freeletics.com
      Również to zgłaszałem tak samo jak to, że w zestawie Hera na androida są jumping jacks a na stronie są jumpsy.
      Wszystko ma zostać poprawione przy kolejnej aktualizacji.

      Usuń
    2. Aha, ok, to dzięki za info

      Usuń