środa, 20 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 39

Dieta na dziś:


Trening: Burpee MAX
Czas: 50* / 300sek

Trening: Poseidon
Czas: 5:12*


Samopoczucie przed treningiem:  Samopoczucie znakomite, już nie mogę się doczekać dzisiejszego treningu, mam nadzieję, że Poseidon nie okaże się bardzo wymagający aczkolwiek jest to ćwiczenie na ręce :( zobaczymy, grunt to nie zapchać sobie głowy jakimiś pierdołami. 

Samopoczucie podczas treningu:  na początek burpee. Coś co znam i coś co można powiedzieć, że lubię. Szału oczywiście nie było... Pierwsze 20 powtórzeń poszło "gładko" później było już tylko gorzej :( ale skończyłem na poziomie PB więc  można powiedzieć nie najgorzej. 
Na drugi ogień idzie Poseidon... Pierwsza seria pullups i pushups w miarę szybko i o dziwo nie było najgorzej :) później okazało się jednak, że moje ręce nie są tak silne jak myślałem i każde kolejne powtorzenie było dramatyczne, nadrabiałem pushups i czas jako taki wyszedł :) ale ćwiczenie jest mega męczące 

Samopoczucie po treningu: po Poseidonie leżałem na podłodze i umierałem z bólu rąk :( masakra, nie jestem w stanie zrobić nic więcej :( 10 minut ćwiczeń a dało nieźle popalić :( nie sądziłem, że będzie aż tak źle. No ale cóż zrobić. Jutro dzień wolny więc będę musiał nadrobić zaległości :) 

5 komentarzy:

  1. Mega mocny czas, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, że robisz jednorazowo 3 pullups!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdziwiony... Ale mega szybko staram się zrobić pushups. Jeżeli chodzi o pullups to robię trzy na raz i muszę puścić drążek i znowu lecę dalej.

      Usuń
  2. no zazdroszczę, też chciałbym taki czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się tutaj dzieje, widzę u Ciebie niesamowitą poprawę kondycji, co za czas Poseidona!!!
    5:12 w wersji standardowej to już bardzo dobry czas!
    Gratuluję:-)
    I ja również chciałbym mieć taki czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał, z dnia na dzień z moją kondycją jest coraz lepiej :) mam nadzieję, że za niedługo będę w stanie robić tyle zestawów ile Ty jednego dnia :)

      Usuń