niedziela, 24 listopada 2013

Cardio & Strenght Day 43 - Plan "C&S Week 7"

Dieta na dziś:


Dziś dzień przerwy. Miałem ćwiczyć ale jak zobaczyłem rozpiskę na przyszły tydzień postanowiłem sobie odpuścić i psychicznie przygotować się do przyszłego tygodnia. Niby nie ma dużo dni bo tylko 3 w tygodniu ale jak zostały jako Hell Days to trochę się zestresowałem :P

Myślę, że nie będzie tak źle ale wszystko wyjdzie w praniu :) 2-3 zestawy dziennie... będzie się działo :)

poniżej rozpiska:

25.11.2013 - Atlas & Dione
26.11.2013 - przerwa
27.11.2013 - Metis & Venus & Uranos
28.11.2013 - przerwa
29.11.2013 - Hades & Split Lunge Max & Helios
30.11.2013 - przerwa
01.12.2013 - przerwa

16 komentarzy:

  1. Powodzenia z HW:)
    Życzę jak najlepszych rezultatów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) trochę się obawiam, ale myślę, że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie dobrze:)
    I jest urozmaicenie - nowe bodźce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urozmaicenie jak najbardziej :) podoba mi się to, że kolejne ćwiczenia dochodzą i jednocześnie obawiam się niektórych ćwiczeń... Np helios albo uranos na dzień dzisiejszy mnie przerażają :)

      Usuń
  4. mnie też ale w tym tygodniu jak czas pozwoli to chętnie bym sobie wplótł jakieś nowe ćwiczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam mieć 4 dni przerwy w tym tygodniu więc wypadałoby dodać jakieś nowe ćwiczenie ale nie wiem jak będę się czuł po dwóch zestawach w ciągu jednego dnia. Zobaczymy :) szczerze to już nie mogę się doczekać tych dwóch zestawów :)

      Usuń
    2. A po skończeniu FL jakieś plany?
      W sumie to kończysz chyba już niedługo:)

      Usuń
    3. No nie tak szybko. Ja liczę razem z darmowymi 5 tygodniami. Więc jeszcze mam 9 pełnych tygodni do zakończenia. Po skończeniu C&S zamierzam zrobić plan strenght a później niewiem :)

      Usuń
    4. No to faktycznie jeszcze jest czas na decyzje:)

      Usuń
    5. Decyzja jest już podjęta, teraz tylko utwierdzam się w niej z tygodnia na tydzień :)

      Usuń
  5. ja myślę o czymś takim, może po zakończeniu...?
    http://www.youtube.com/watch?v=gDBCqM17mIo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę nieźle. Pewnie daje duże efekty :) ja mógłbym sobie dorzucić tyle kilo ile straciłem :) chętnie bym sprawdził jak ja wtedy ćwiczyłem :p

      Usuń
    2. Tylko, że drogie skubane...Muszę porobić jeszcze research ale ciekawie to wygląda:)

      Usuń
    3. Napewno drogie. Ale może można jakimiś domowymi sposobami coś takiego zrobić lub poszukać jakiejś krawcowej, która może coś takiego uczyć z zapinanymi kieszonkami :) ciężki pewnie będą już dużo tańsze :)

      Usuń
  6. No nic, też o tym myślałem ale krawcowa by musiała być jakąś dobrą znajomą:)
    Na razie jeszcze połówka została:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czas żeby się zastanowić :) trzeba by dobrać jakiś dobry materiał i pewnie ew wcale tak dużo roboty by z tym nie było :) można się zastanowić albo popytać w jakichś sklepach :)

      Usuń