wtorek, 17 grudnia 2013

Cardio & Strenght Day 66

Dieta na dziś:

ŚniadanieKefir z nasionami i suszonymi owocami (386 kcal)
PrzekąskaBułka z kurczakiem i sosem czosnkowym (192 kcal)
ObiadTortilla z serem, warzywami i sosem czosnkowym (545 kcal)
PrzekąskaŚliwki suszone bez pestek 120g (320 kcal)
KolacjaKanapki z jajkiem i kiełkami rzodkiewki (336 kcal)


Trening: Artemis
Czas: 26:37

Samopoczucie przed treningiem: dzisiejszy dzień stawiam pod jednym wielkim znakiem zapytania. Wczoraj znowu trochę alkoholu wypiłem a dziś mam ćwiczyć. Dwa dni przerwy i do wykonania Artemis. Zobaczymy, już dziś muszę zrobić ten zestaw, chodź moja motywacja po wczorajszym szaleństwie nie jest na najwyższym poziomie :(

Samopoczucie podczas treningu: udało się! Postanowiłem powrócić do treningu i wykonać dziś Artemisa. Cieszę się, że taką podjąłem decyzję bo już po pierwszych 50-ciu burpees czułem się jak młody Bóg :) dwa dni przerwy zrobiły swoje. Ogólnie ćwiczyłem swoim tempem i nie było tragedii :) strasznie się pociłem co było trochę uciążliwe ale już tak czasami mam. Przed rozpoczęciem ostatnich burpees byłem bardzo szczęśliwy, że to już koniec ale na zegarku byla już 21 minuta i musiałem trochę posgonić tempo jeżeli chciałem pobić PB.

Samopoczucie po treningu: po treningu musiałem chwilę odpocząć na ziemi, bo ostatnia seria burpees dała się ostro we znaki. Ale zadowolony jestem, że już zrobiłem trening. Jutro muszę dołożyć jakieś maxy do podstawowych zestawów. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz