czwartek, 27 marca 2014

Dzień 61

Zakwasy dają się we znaki :( potwierdza się stwierdzenie, że najbardziej odczuwamy się po dwóch dniach od ćwiczeń :) jest to jednak moim zdaniem przyjemny ból :) czuje, że żyje i, że wszystkie treningi prowadzą mnie ku wyznaczonego celowi :) jest dobrze.

FREELETICS

Zastanawiałem się czy nie odpuścić sobie dzisiaj freeletics i zrobić tylko T25. Doszedłem jednak do wniosku, że wczoraj sobie "odpuściłem" więc dziś powinienem zrobić i to i to.
Myślałem dosyć długo nad tym od czego zacząć i gdzieś koło 20 postanowiłem rozpocząć trening. Jako, że mam dosyć spore zakwasy postanowiłem noe zaczynać od zestawów siłowych tylko od porządnego wysiłku cardio :) padło na Metisa jako, że uważam ten zestaw za mega pozytywny pozwalający w krótkim czasie się rozgrzać :)
Przy pierwszej serii burpee odczuwałem delikatny ból w tyle prawego uda i myślałem, że uszkodziłem sobie jakiś mięsień ale przy climbersach ból przeszedł i mogłem ćwiczyć dalej :) ogólnie zestaw wykonałem dosyć szybko, jedynie przy drugiej serii burpee musiałem zrobić chwilę przerwy na złapanie oddechu. Starałem się jak mogłem i ostatnią serię można powiedzieć zrobiłem na jednym wdechu :p jeszcze nigdy tak szybko nie robiłem burpee. Jak zatrzymałem stoper okazało się, że uzyskałem nowy PB :)
Po chwili złapania oddechu postanowiłem się wziąć za zestawy siłowe. Zrobiłem dwa razy Aresa i Poseidona. Za każdym razem udało mi się uzyskać nowy PB :) jestem mega zadowolony z ostatnich moich osiągnieć bo praktycznie codziennie uzyskuje PB :) mam więcej siły, mogę szybciej wykonywać każde ćwiczenie co wiąże się z lepszymi czasami :) sytuacja bardzo mi odpowiada i jestem bardzo z tego zadowolony.

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Metis - 04:42*
Zestaw: Ares - 05:50*
Zestaw: Poseidon - 02:27*
Zestaw: Ares - 05:49*
Zestaw: Poseidon - 02:26*

FOCUS T25

Zestaw przygotowany na dziś nazywał się AB INTERVALS. Zaczynaliśmy od krótkiej rozgrzewki co w moim przypadku już spowodowało ogromne zmęczenie :p później przez kilka minut wykonywaliśmy różne ćwiczenia w pozycji pompki (wyprostowane ręce) strasznie męczące :p po zestawach siłowych freeletics zwłaszcza ale jakoś daliśmy rade. Dzisiejszy trening podobał mi się bardziej od wcześniejszych ponieważ odnoszę wrażenie, że ćwiczyłem więcej partii ciała. Większość ćwiczeń wykonywana była na podłodze w pozycji plank, kilka ćwiczeń na nogi i praktycznie wszystkie dały popalić mojemu brzuchowi :p czułem, że tłuszcz się spala a brzuch bolał niemiłosiernie :)

2 komentarze:

  1. Co oznaczają gwiazdki przy ćwiczeniach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki oznaczają, że ćwiczenie zostało wykonane w trudniejszej wersji.
      Przy każdym ćwiczeniu masz dwie wersje wykonania.

      Np. Burpee - wersja z * jest wtedy gdy kładziemy się całym ciałem na podłodze a bez gdy zostajemy w pozycji pompki i nie dotykamy podłogi.

      Usuń