piątek, 28 marca 2014

Dzień 62

Freeletics

Dziś tylko i wyłącznie trening siłowy :)

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Ares - 05:47*
Zestaw: Poseidon - 02:27*
Zestaw: Ares - 05:46*
Zestaw: Poseidon - 02:30*

FOCUS T25

Z racji tego, że w dniu dzisiejszym mam do zrobienia dwa zestawy Lower Focus & Cardio. Oba po 25 minut to Freeletics ograniczyłem do niezbędnego minimum.

Zaczynamy od Lower Focus i okazuje się, że zestaw jest skupiony, tak jak jego nazwa wskazuje na dolne partie ciała. Masakra. Całe 25 minut praktycznie było poświęcone na ćwiczenie ud (zakwasy gwarantowane) jestem mega zadowolony bo większość ćwiczeń wykonałem w wersji trudniejszej ale niekiedy już poprostu nie dawałem rady.
Drugim zestawem było cardio. To ten sam zestaw, który był wykonywany w poniedziałek, na początku mojej przygody z T25. Ogólnie bardzo jestem z tych dwóch zestawów zadowolony, zwłaszcza z tego że byłem w stanie je wykonać jeden po drugim.

Z ciekawostek mogę wam napisać, że przy dzisiejszych zestawach freeletics spaliłem 370 kcal a przy T25 spaliłem 735 kcal :) dane na podstawie pulsometru :) nawet jeżeli są trochę zkłamane to i tak jestem zadowolony ponieważ w posiłkach przyjąłem ok 1500kcal :) ale o tym dlaczego tylko tyle napiszę za jakiś czas :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz