sobota, 31 maja 2014

Dzień 21 (266) - Podsumowanie Tydzień 3

Czas podsumować ostatni tydzień. To już trzeci :)

W dalszym ciągu brakuje motywacji ale mam nadzieję, że ten tydzień jest ostatnim i od poniedziałku będzie już dużo lepiej z moją motywacją.


W dniu dzisiejszym miałem do wykonania zaległego Atlasa :) tak, cieszę się bo jak się okazało przebiegłem dwa kilometry bez odpoczynku :) wspaniałe uczucie :) później reszta poszła trochę gorzej bo musiałem robić przerwy ale to chyba z racji tego, że byłem dopiero po śniadaniu a na dworze była już dość wysoka temperatura i nieprzyjemnie się ćwiczyło. Robiłem dużo przerw, zwłaszcza przy burpee i jumpsach no ale zakończyłem zestaw z nowym PB :)

Zestaw: Atlas - 27:01*

Waga: 98 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:




0 komentarze:

Prześlij komentarz