poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dzień 23 (268)

02.06.2014 - Apollon + Rip'T Circuit + 10km Bieg

Taki był plan na dzisiaj do wykonania.

Jaki plan zrealizowałem?

Na początku po przyjściu do domu, przed obiadem zrobiliśmy Rip'T Circuit - 25 minut Cardio, które stawia na równe nogi :)
Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie jest ćwiczyć zaraz po przyjściu do domu :)

Po obiedzie i odpoczynku (myślę, że koło godziny odpoczywałem) pojechaliśmy na Orlika na Piekary, plan był taki by zrobić Apollona a później dodatkowe 10 kilometrów :)

Szybka rozgrzewka i rozpoczęliśmy :) na początek 25 burpee :) z racji tego, że bieżnia była mokra robiłem burpee z pompką bez dotykania ziemi i muszę przyznać, że ta wersja jest trudniejsza od podstawowych burpee :) po burpee przyszła pora na pierwsze 400 metrów czyli jakieś półtorej kółka na orliku :) potem pięćdziesiąt przysiadów i kolejne 400 metrów. Pierwsza seria poszła :) jeszcze dwie :) jak się okazało nie było takiej tragedii jak myślałem, ale byłem lekko zdziwiony gdy po zakończeniu Apollona okazało się, że zrobiłem go o dwie minuty wolniej niż ostatnio. Trudno czasami tak bywa! Jest o co walczyć podczas kolejnego podejściu :) a to pewnie już niedługo :)

Zestaw: Apollon - 24:05*

Po kilku lub kilkunastu minutach odpoczynku postanowiłem pobiegać :) no i ogólnie było fajnie tylko, że chyba po Focus T25, Freeletics byłem już dosyć zmęczony i moje nogi delikatnie mówiąc nie były gotowe na dzisiejszy wysiłek. Musiałem odpuścić bo nie chciałbym nabawić się kontuzji.

Poniżej podsumowanie biegu:


2 komentarze:

  1. Z tego co wiem Mati to na zewnątrz ćwiczysz od niedawna - może ten czas wynika z innego "policzenia" odległości w przeszłości a teraz ? Zresztą ja wczoraj ćwiczyłem z Iris i na mokrej bieżni nie biega się za dobrze (a nawet raz wywinąłem orła). No i plus te burpee z modyfikacją na pewno więcej czasu zabierają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seba, być może tak jest. Jakoś specjalnie się nad tym nie głowie, po prostu zadowolony jestem z wykonania zestawu :) wiadomo czas ważna rzecz ale nie najważniejsza :) będzie co poprawiać! Wyjdzie mi tylko na zdrowie :)

      Usuń