czwartek, 5 czerwca 2014

Dzień 26 (271)

Plan na dziś:

05.06.2014 - Hera + Dynamic Core

Czwarty dzień tego tygodnia i jestem bardzo szczęśliwy, że moja aktywność jest bardzo wysoka :) motywacja również na bardzo wysokim poziomie....

W dniu dzisiejszym po pracy przystąpiłem do #FocusT25 - Dynamic Core. Bardzo fajny zestaw ale dosyć wyczerpujący :( od kilku dni mam zakwasy na brzuchu i w dniu dzisiejszym dały się we znaki przy tym zestawie :(

Później nastąpiła duża przerwa i w granicach 17 pojawiłem się na orliku w Piekarach i przystąpiłem do zmierzenia się z zestawem #freeletics - Hera. Jumps kosztowały mnie strasznie dużo energii :( bieganie również dało się ostro we znaki ale udało mi się zminimalizować przerwy do minimum :) z tego jestem najbardziej zadowolony i z tego, że dzisiejsza Hera była kolejnym zestawem #freeletics, który wykonałem na świeżym powietrzu :) coraz bardziej mi się to podoba :) po chwili oddechu zrobiłem jeszcze burpee max.

Zestaw: Hera - 17:40*
Zestaw: Burpee Max - 70*/300sek


Na koniec lekkim truchtem przebiegłem prawie 2 kilometry :) dzień zaliczam do mega udanych :) 


0 komentarze:

Prześlij komentarz