czwartek, 12 czerwca 2014

Dzień 33 (278)

Czwarty dzień kolejnego tygodnia :) tak naprawdę ostatni z Freeletics :) trzeba jeszcze trochę pobiegać i Focus T25 :)

Około godziny 16 zacząłem od Speed 2.0 i muszę powiedzieć, że trening bardzo intensywny co akurat w tym tygodniu lubię :p potem pojechaliśmy na Orlika i zrobiłem Metisa i Split Lunge Max.

Metis dzisiaj mnie pokonał. Nic dodać nic ująć, po prostu pokazał mi moje miejsce w szeregu. Prawie dwie minuty gorzej niż PB - dramat. Jeżeli chodzi o Split Lunge również nie było zbyt kolorowo 210 powtórzeń nie napawa dumą przy 248 powtórzeniach PB :( chyba jednak muszę się zregenerować dosyć poważnie....

Wyniki dzisiejszej sesji:

Zestaw: Metis - 05:59*
Zestaw: Split Lunge Max - 210*/300sek

Na koniec postanowiłem jeszcze trochę pobiegać. Plan był taki by przebiec ok 5-8km ale jak si okazało udało mi się przebiec trochę ponad 3km ale jest ok bo znowu bez przerwy :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz