sobota, 14 czerwca 2014

Dzień 35 (280) - Podsumowanie Tydzień 5

Dzisiaj ostatni dzień piątego tygodnia. Plan był dosyć ambitny i chyba jednak nie przemyślany do końca. Następnym razem będę musiał bardziej się do tego przyłożyć i jednak uwzględnić przerwy w tygodniu.

Jeżeli chodzi o #freeletics to zrealizowałem założenia coacha i wykonałem cztery dni ćwiczeń.

Jeżeli chodzi o #FocusT25 to niestety ale nie udało mi się zrealizować wszystkich dni treningowych. Musiałem odpoczywać... Zobaczymy może dzisiaj uda mi się zrobić Speed 2.0 zobaczymy.

No i oczywiście jeszcze bieganie. Łącznie z kilometrami z #freeletics udało mi się przebiec 22km. Dzisiaj natomiast zrobiłem 10 kilometrów!! Pierwszy raz w życiu przebiegłem cały dystans, cały! Bez żadnego odpoczynku i jestem z tego naprawdę zadowolony :)


Waga: 97 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:




0 komentarze:

Prześlij komentarz