poniedziałek, 16 września 2013

Free Plan Day 8

Dieta na dziś:
Śniadanie : płatki z mlekiem i bananem
Przekąska: zielona sałatka
Obiad: penne z sosem pomidorowym i bazylia
Przekąska: jogurt z płatkami
Kolacja: owocowe szaszłyki

Trening: APHRODITE
Czas: 34:38

Samopoczucie przed treningiem:  wszystko w jak najlepszym porządku, samopoczucie super, już nie mogę się doczekać dzisiejszego treningu, mam nadzieję, że podołam, w tym tygodniu zdecydowałem, że będę ćwiczyć pięć dni, także zobaczymy co z tego będzie.

Samopoczucie podczas treningu: po dwóch pierwszych seriach wszystko ok. W trakcie trzeciej zacząłem się zastanawiać czy nie skończyć na dziś, że za bardzo mnie kolano boli, łokieć... Zacząłem szukać wymówek aby przestać na dzisiaj, ale jakoś przezwyciężyłem ograniczenia i ku mojemu zdumieniu po dwóch dniach przerwy poprawiłem swój ostatni czas...

Samopoczucie po treningu: po spojrzeniu na stoper, odrazu lepiej :)  jestem bardzo zadowolony, że udało mi się przezwyciężyć ograniczenia psychiczne ale i poprawić czas z piątku, drugi tydzień ćwiczeń zaczyna sie całkiem nieźle, zobaczymy jak będzie jutro :)

4 komentarze:

  1. Hej!
    Afrodyta 45:30 czas średni ale staram się wykonywać bardzo dokładnie ćwiczenie nr 1 i czuje przez to ogromne zmęczenie w rękach jutro pierwsze maxy i nie do końca ogarniam na czym to polega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Widzę, że dalej Ci się chcę! Brawo tak trzymać!! A z czym masz największy problem jeżeli chodzi o maxy? Jedne są wykonywane w 100 sekund a drugie w 300 i o to cała filozofia. W tym czasie musisz wykonać jak największą liczbę powtórzeń.

      Usuń
  2. Pewnie ,że się chce nie pisałem bo pakowałem się cały weekend nie miałem za bardzo czasu ale cały czas myślę o treningu. Ok teraz rozumiem ,po prostu myślałem ,że to za mało ćwiczeń jak na jeden dzień ale rozumiem ,że mam się spompować jak najbardziej mogę podczas tego. Mam teraz dużo wolnego czasu i zastanawiam się co najlepiej zrobić
    (biegać , rowerek , pływanie) żeby zrzucić tkankę tłuszczową sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już tylko i wyłącznie od Ciebie zależy :) ja robie Focus T25 i od niedawna zacząłem biegać. Roweru nie mam więc nie chcę ponosić zbędnych kosztów :)

      Usuń