środa, 18 września 2013

Free Plan Day 10

Dieta na dziś:
Śniadanie : owocowy mix
Przekąska: kukurydza z masłem
Obiad: makaron z soczewica w sosie pomidorowym
Przekąska: mango
Kolacja: sos myśliwskie

Trening: APHRODITE
Czas: 34:44

Samopoczucie przed treningiem: po wczorajszych MAX'ach wszystko w jak najlepszym porządku, aż jestem zdziwiony, że czuje się dobrze po takim wysiłku, już nie mogę się doczekać dzisiejszego treningu :)

Samopoczucie podczas treningu: pierwsza i druga seria bardzo szybko minęły. Po trzeciej zacząłem opadać z sił i zastanawiałem się czy w ogóle dziś dotrwam do końca, ale po chwili przestałem się nad tym zastanawiać i ćwiczyłem dalej...

Samopoczucie po treningu: trochę zawiedziony czasem ale wydaję mi się że nie ma się czym przejmować nie jestem jeszcze mistrzem a 10 sekund to jeszcze nie tragedia. Po prostu gorszy dzień....

0 komentarze:

Prześlij komentarz