wtorek, 17 września 2013

Free Plan Day 9

Dieta na dziś:

Trening: Pushups MAX
Czas: 40/100 s. 

Trening: Lunge MAX
Czas: 80/300 s. (40 na nogę) 


Samopoczucie przed treningiem:  cały dzień zastanawiałem się jak to będzie z MAX'ami, chciałem jak najszybciej przyjechać do domu i zacząć ćwiczyć, motywacja do ćwiczeń w dalszym ciągu jest bardzo duża i to mnie znowu zadziwia, ale jest coraz lepiej... 

Samopoczucie podczas treningu: dzisiejsze podejscie do treningu było bardzo "kozackie" przecież to tylko pompki i klęknięcia... Zostało bardzo szybko zweryfikowane po pierwszej dziesiątce pushup'ow... 

Samopoczucie po treningu: obolałe ciało, kolejny raz dowiaduję się o istnieniu mięśni o których wcześniej nie wiedziałem, znowu uświadamiam sobie, że muszę podchodzić z wielkim szacunkiem i rozwagą do ćwiczeń i do mojego ciała.... Dalej będzie już tylko lepiej... 

1 komentarz:

  1. Pushups MAX 38 / 100 s
    Squat Max 275/ 300 s
    A teraz patrze ,że robiłeś co innego fajna pompa jest po tym nogi bardzo nabrzmiałe ale dałem radę.

    OdpowiedzUsuń