sobota, 21 września 2013

Free Plan Day 13 - Podsumowanie "Week 2"

Dieta na dziś:
Śniadanie : sałatka z dorszem
Przekąska: sok warzywny 
Obiad: makaron ze szpinakiem, nasionami słonecznika i mięsem z indyka
Przekąska: banan
Kolacja: łódeczki z cykori

Waga: 111 kg

Trening: APHRODITE
Czas: 36:50

Samopoczucie przed treningiem: Samopoczucie jak najbardziej wspaniale dziś ostatni dzień drugiego tygodnia :)  ogólnie jest bardzo fajnie, mam olbrzymie pokłady energii, zobaczymy co będzie podczas treningu. 

Samopoczucie podczas treningu: generalnie czułem się bardzo dobrze, nic mnie nie bolało, dziś poraz pierwszy postanowiłem ćwiczyć w butach i to w sumie nie był głupi pomysł... Po pierwszej serii bardzo dobrze się czułem, po drugiej również, po trzeciej już tylko z górki... :) 

Samopoczucie po treningu: trochę zawiedziony z powodu słabego czasu ale tłumaczę to sobie tym że to piąty trening w tym tygodniubi trzecia aphrodite, pozatym to dopiero drugi tydzień ćwiczeń. 

Podsumowując drugi tydzień jestem bardzo zadowolony, że dobiegł końca i udało mi się zrobić wszystkie pięć treningów, które sobie zaplanowałem, trochę szkoda, że czasy aphrodite były gorsze od najlepszego ale nie martwię się tym narazie. 
Dziś dokonałem zakupy pełnego cyklu ćwiczeń. Doszedłem do wniosku, że zmotywuje mnie to jeszcze bardziej do ukończenia całego treningu, a najwazniejsze to to, że bardzo jestem zadowolony ze swojej postawy, zakupiłem drążek do ćwiczeń w trzecim tygodniu ale o tym jutro... 

Poniżej fotki z poczatku i z dzisiaj:
05-09-2013
21-09-2013

0 komentarze:

Prześlij komentarz