niedziela, 22 września 2013

Free Plan Day 14 - Plan "Week 3"

Dieta na dziś:

muszę sobie wybrać jakiś jadłospis z ostatnich dwóch tygodni ponieważ moja dietetyczka nie wysłała mi jadłospisu...

Drugi dzień przerwy w tym tygodniu i czuje się bardzo dobrze :) w przyszłym tygodniu nowe ćwiczenia Dione i Zeus, kupiłem drążek do ćwiczeń, jestem bardzo zmotywowany do ćwiczeń dlatego też postanowiłem zakupić plan freeletics, wczoraj dokonałem zakupu, jutro dostanę pierwszy zestaw, który zacznę realizować za jakieś trzy tygodnie ale będę się już mógł mentalnie do tego nastawić, na moim koncie na www.freeletics.com pojawiło się mnóstwo nowych ćwiczeń, niektóre mnie przerażają ale tak jak z aphrodite na poczatku było ciężko a później było coraz lepiej :) 

23.09 - DIONE
24.09 - ZEUS
25.09 - DIONE
26.09 - PRZERWA
27.09 - DIONE
28.09 - ZEUS
29.09 - PRZERWA


0 komentarze:

Prześlij komentarz