sobota, 28 września 2013

Free Plan Day 20 - Podsumowanie "Week 3"


Miałem dzisiaj zrobić Dione ale niestety ręce odmawiają posłuszeństwa, mam straszne zakwasy na bicepsie i przedramieniu, nie mogę wyprostować ręki, masakra ale przynajmniej czuję, że żyję. Mam nadzieję, że jutro uda mi się wykonać Dione. Chociaż plan na ten tydzień już wykonałem ale najważniejsze jest by ćwiczyć coraz więcej a nie tylko minimum... 

Podsumowanie tygodnia trzeciego: motywacja na bardzo wysokim poziomie w tym tygodniu, czuję że z tygodnia na tydzień jest coraz większa. Podsumowując ten tydzień mogę stwierdzić, że to co osiągnąłem w drugim tygodniu z moim umysłem czyli powoli nauczyłem się go kontrolować i przed każdym treningiem oczyścić ze wszystkich spraw i skupić się tylko i wyłącznie na ćwiczeniu jest bardzo przydatną umiejętnością. Cieszę się, że tak bardzo mi spasował trening freeletics, niemam pojęcie na czym polega ten ewenement ale jestem z tego powodu bardzo zadowolony. 

Waga spada słabo ale wydaje mi się że lepiej tak niż jakby spadała bardzo szybko, jestem zadowolony z tego. 

Waga: 110 kg

Zdjęcia z początku i z dzisiaj:
08.09.2013
28.09.2013

0 komentarze:

Prześlij komentarz